Що робити, якщо отримали повідомлення про заборгованість за світло за чужим особовим рахунком?

Для зручності клієнтів YASNO нагадує про несплачені рахунки за світло через viber або смс-повідомлення. Інколи стається так, що може надійти сповіщення про заборгованість за особовим рахунком помешкання, де клієнт не проживає. Що робити у такому випадку – розповіли у постачальній компанії.

Таке може трапитися, якщо, наприклад, клієнт колись винаймав житло, особисто передав показання і сплачував рахунки, і в базі постачальника його номер телефону зберігся за цим об’єктом. Інша ситуація – при замовленні електронного рахунка на сайті YASNO хтось помилився при введенні номеру телефона і тепер повідомлення надходять іншій людині. 

Для того, щоб отримувати viber/смс-нагадування лише за власним особовим рахунком, необхідно актуалізувати контактні дані. Найшвидше та найпростіше це зробити онлайн, звернувшись:

- через чат у viber або telegram;

- в особисті повідомлення на сторінці YASNO у Facebook;

- на електронну адресу kyiv@yasno.com.ua.

Потрібно вказати особовий рахунок, його власника та адресу помешкання. Після ідентифікації клієнта інформація в базі постачальника буде скорегована і в подальшому повідомлення про несплачені рахунки будуть надходити лише за актуальним особовим рахунком.

«Якщо раптом вам надійшло повідомлення від YASNO не за вашим особовим рахунком, це швидко можна виправити. Потрібно лише повідомити постачальнику свою актуальну контактну інформацію. Для цього не потрібно йти до енергоофісу та навіть дзвонити до контакт-центру – просто напишіть нам у чат, Facebook або на електронну пошту і ми швидко вирішимо питання», - сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.

Вас може зацікавити: