Не згодні з сумою у рахунку за світло: у чому може бути причина?

Інколи трапляються ситуації, коли отримавши рахунок за електроенергію, споживач дивується виставленій сумі до сплати. Стрімкий ріст споживання чи помилка у нарахуваннях? У чому насправді може бути причина розповіли в YASNO.

- Клієнт не передав показання лічильника. Найчастіше саме через це споживач не згодний із сумою у рахунку. Якщо оператор системи розподілу не отримав актуальні дані лічильника, він розраховує середньодобове споживання клієнта. Для цього використовують показання, які були зафіксовані у попередні періоди, а вони можуть суттєво відрізнятися від поточних. Відповідно, і сума у рахунку буде не відповідати фактичному споживанню. Щоб уникнути цього і сплачувати лише за використані кВт∙години, потрібно регулярно передавати показання у період за два дні до кінця місяця та протягом трьох днів наступного.

- Клієнт здійснив оплату напередодні формування рахунку. У такому разі кошти ще не встигли зарахуватись на особовий рахунок. Наприклад, при оплаті через касу банку платіж може надходити протягом 3 діб. Тому якщо ви сплатили за світло, а наступного дня отримали смс-повідомлення про заборгованість, це не привід для хвилювання. Щоб переконатися, що кошти зараховані, через деякий час перевірте статус в Особистому кабінеті на сайті YASNO. 

- Клієнт отримав рахунок за інше помешкання. Коли на телефон надходить повідомлення від YASNO, клієнт у першу чергу звертає увагу на суму до сплати. Проте важливо також перевірити, який особовий рахунок вказано. Інколи споживач може отримати нагадування про оплату за особовим рахунком помешкання, де він не проживає. Чому так може статися і що потрібно робити, читайте за посиланням

«Нагадаємо, що обсяг споживання кожного клієнта розраховує оператор системи розподілу. Далі він передає ці дані до YASNO, ми застосовуємо діючий тариф, робимо нарахування, формуємо рахунок та надсилаємо його клієнту. Весь процес повністю автоматизований, тому виключені будь-які механічні помилки. Якщо ж у клієнта виникають питання щодо суми у платіжці, він завжди може отримати консультацію наших спеціалістів, звернувшись у чат, через Особистий кабінет, сторінку Facebook чи на електронну пошту», - сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко. 

Вас може зацікавити: